de de de


Novinky:

Láká vás pracovat z domova a zajímáte se o IT?

Když si člověk hledá práci, informuje se dost často nejprve o benefitech dané společnosti a až poté rozhoduje finančním ohodnocení. Benefity jsou důvodem, proč se lidé rozhodují pro danou práci. Jaký je pro vás ten klíčový benefit, který vás přesvědčí práci vzít? Nejčastější odpovědí je Home Office, tedy možnost pracovat z pohodlí domova. Tato forma práce umožňuje i lidem z druhého konce světa pracovat pro firmu, která je atraktivní a kterou mají rádi. I když je práce formou Home Office opravdu vyhledávaný benefit, zatím jej nenabízí každá firma. Ovšem firma U&SLUNO je moderní a tuto formu spolupráce podporuje.

Pokud se zajímáte o IT, pokud vás láká pracovat z domova pro dynamickou a moderní společnost, proč si neposlat životopis do společnosti U&SLUNO? Sídlí v Ostravě, ale díky možnosti pracovat formou Home Office budete moct pracovat prakticky odkudkoli z České republiky.

Jestliže dosavadní práce není pro vás naplňující, jestliže vás nebaví a domů si z ní noste jen stres, je čas na změnu.

zdroj obrázku: pixabay.com

Co vás čeká ve firmě U&SLUNO?

Nabízí se otázka, co vás čeká ve zmiňované společnosti U&SLUNO. Kromě možnosti pracovat formou Home Office určitě uvítáte fakt, že nabízí pružnou pracovní dobu a možnost učit se něčemu novému. Dokonce jsou vyhledáváni právě ti, kteří se chtějí nadále vzdělávat. Využijte toho a nasbírejte hromadu nových zkušeností, které vás posunou opět dál.

K benefitům se řadí i příjemné pracovní prostředí s milými kolegy, rozmanitá práce, která se nestane stereotypem, a čokoládové středy s vynikající kávou na pracovišti.

Kdo je firma U&SLUNO?

Ptáte se, kdo je firma U&SLUNO? Před odesláním životopisu je samozřejmě třeba se informovat. Firma U&SLUNO nabízí IT a konzultační služby pro retail, logistiku a pro distribuci.

O volných pracovních pozicích je možné se informovat na joinus.cz. Myslíte si, že se na nějakou pozici hodíte? #joinus

Sdílejte článek

Vložit komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*