de de de


Novinky:

Jak by měl vypadat studentský pokoj? Funkční a moderní!

Když se z malých dívek a chlapců stanou teenageři, je čas přehodnotit vzhled dětského pokoje. Zcela vymizí plyšové hračky i stavebnice a nahradí je notebook, učebnice, plakáty oblíbených zpěváků. Klíči k úspěchu jsou dostatečně velký pracovní stůl, ergonomická židle s houpacím mechanismem, komfortní postel a nekonečný úložný prostor.

Design pokoje dle koníčků teenagera

Neplatí, že jsou si všechny dětské pokoje podobné jako vejce vejci. Tento fakt je jednoznačný i v případě království pro studenta. Jiný vzhled bude mít prostor vášnivé čtenářky a jiný design si zaslouží místnost počítačového génia. Studentské pokoje mají však několik společných znaků. Je nutné rozdělení na tři zóny – učební, zábavní a klidovou. V nejvíce osvětlené části musí stát psací stůl s velkou plochou, kde se vejde počítač, učebnice a další učební pomůcky. U stolu se osvědčí knihovna, police i odpadkový koš. Samozřejmostí je tvarovaná a výškově nastavitelná židle s opěrkou hlavy.

Odpočinek a zábava v jednom

Čas od času si pozve teenager kamarády, a proto potřebuje zábavní úsek, kde nesmí scházet pohovka či sedací vak. Právě zde poslouchá hudbu a věnuje se svým zájmům. Nedaleko by měla stát šatní skříň až ke stropu a opodál postel s kvalitní matrací. Jednotlivé zóny mohou být od sebe odděleny paravánem či japonskou stěnou. Rovněž osvětlení je stěžejním požadavkem. Pravák ocení světlo dopadající z levé strany, levák opačně. Barevnost stěn záleží na vkusu studenta. Doporučují se však jemnější tóny, křiklavé odstíny působí jako rušivé elementy. Nevhodné jsou červená a oranžová, naopak příjemně působí zelená.

Přemýšlíte o novém nábytku pro své děti anebo hledáte vybavení pro obývací pokoje, ložnice či kuchyně? Nábytek Max disponuje pestrou nabídkou kvalitních výrobků do všech koutů vašeho domu!

Jak by měl vypadat studentský pokoj? Funkční a moderní!
Ohodnoťte článek
Sdílejte článek

Vložit komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*