de de de


Novinky:
Home » Ostatní » Respirátory FFP2 s potiskem jsou reklama, která se vyplatí

Respirátory FFP2 s potiskem jsou reklama, která se vyplatí

Jedním z typických znamení naší doby jsou všudypřítomní lidé v respirátorech. Potkáváme je na ulicích, v nákupních centrech i v práci. Přestože asi nenajdete člověka, který by měl z nošení respirátoru kdoví jakou radost, přece jen to sebou přináší jednu pozitivní skutečnost. Jedná se totiž o takřka ideální reklamní plochu, kterou můžete využít k propagaci vaší firmy. Propagace vašeho podnikání pomocí respirátorů s potiskem totiž velmi efektivně zvýší povědomí veřejnosti o vaší značce a může vám přivést i nové zákazníky. A to je v době, kdy mnozí podnikatelé nevědí, co s jejich firmou bude dál, trefou přímo do černého.

Respirátor s potiskem bude každému na očích

Respirátor FFP2 je ideálním reklamním médiem. Musíme jej nosit neustále na obličeji, alespoň tam, kde jsou ostatní lidé. Na rozdíl od například reklamního trička se však nedá zakrýt – reklamu, kterou na něm umístíme, tak uvidí každý, kdo nositele respirátoru s potiskem potká. Reklamní efekt ještě podtrhuje fakt, že lidé mají podvědomou tendenci dívat se lidem, které potkají, přímo do obličeje. Vaše reklama na respirátoru tak jejich zraku nemá šanci uniknout. Je tak mnohem účinnější než například billboard, na který si lidé vypěstovali reklamní slepotu.

respirator FFP

Zkušení podnikatelé objednávají respirátory u agentury Bluearrow.cz

Reklamní respirátor FFP2 s potiskem bude nejlépe plnit svou funkci, pokud bude co nejkvalitnější, aby jej lidé rádi nosili. Tento požadavek splňují na výbornou respirátory od firmy Bluearrow.cz. Jsou tvořeny pěti vrstvami z kvalitní netkané textilie, která zachytí i částečky o velikosti půl mikronu. Respirátory vám zde potisknou digitálním transferem bez omezení počtu barev a vytvoří tak dokonalý reklamní předmět, který můžete rozdávat svým zákazníkům a zaměstnancům.

Sdílejte článek

Vložit komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*