de de de


Novinky:

Trendy v občerstvení: prim hrají zdravé suroviny

Přemýšlíte nad tím, jak připravit dokonalé a moderní pohoštění pro svou návštěvu? Držte se trendů zdravé výživy a rozhodně nemůžete šlápnout vedle. V současné době je totiž odlehčená strava ve fóru. Pojďme se podívat na ty nejzákladnější trendy, které ve fitness stravě vedou.

Než se pustíte do příprav občerstvení ve jménu zdravého životního stylu, ověřte si, že máte potřebné informace a že vám neunikly ty nejmodernější trendy.

Kvalitní suroviny

Základem pro zdravé občerstvení jsou čerstvé a výživově hodnotné potraviny. Jistě už jste se potkali s pojmem superpotravina. Právě takové byste při vytváření svého menu měli používat. Patří mezi ně mandle, avokádo, meloun Cantaloupe, vejce, česnek a mnoho dalších. V ideálním případě by měly být potraviny čerstvé a v bio kvalitě. Vše potřebné můžete pořídit ve specializovaných obchodech nebo se obrátit na profesionály, kteří se o vše postarají za vás.

Zdravé nápoje

Když se chcete držet trendů zdravého stravování, musíte myslet i na nápoje. Připravte dostatek pramenité vody a bylinkové čaje. Vodu můžete ochutit ovocem a čerstvými bylinkami. Výborné jsou i freshe a smoothie. Když dáte svým hostům na výběr, jistě nepohrdnou džusem z čerstvých pomerančů či jablek.

Drobné zobání

Na misky dejte oříšky, ale pozor, bez soli. Mandle, vlašské ořechy, kokos i další semínka jsou také na seznamu superpotravin a jsou pro zdravé pohoštění vhodné. Na zobání jsou vděčné i zeleninové chipsy nebo nakrájená zelenina s nejrůznějšími dipy.

Ovocem v jakékoliv podobě nic nezkazíte. Ať budete servírovat sušené meruňky či švestky nebo třeba jablečné pyré, vždy budete mít úspěch. Na rauty je ideální ovocná mísa připravená ze sezónního ovoce.

Pro všechny případy si připravte i sýrové mísy a něco pro masožravce. Zapomeňte však na smaženou úpravu. Maso by mělo být pečené či dušené. Ideální je světlé maso, tedy krůtí, kuřecí nebo rybí. Vynikající jsou také mořské plody.

Raut musí být doplněn i o pečivo a další přílohy. Přednost tedy dejte tmavé rýži, proteinovým těstovinám nebo dušené či grilované zelenině. Pečivo nakupte tmavé a celozrnné, nic nezkazíte, když pořídíte pár kousků bezlepkového pečiva.

V dnešní době existuje mnoho tipů a kuchařek, kde se o zdravé výživě dozvíte mnoho informací. Pokud se vám však nechce nikde hledat a nejraději byste si nechali všechno dovézt, není to problém.

Na trhu je mnoho společností, které vám zdravé občerstvení připraví na klíč. Stačí se jen rozmyslet, jakou podobu by mělo občerstvení mít a pak probrat objednávku s vybraným dodavatelem.

Trendy v občerstvení: prim hrají zdravé suroviny
Ohodnoťte článek
Sdílejte článek

Vložit komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*